X-MAS DEALS. 10% KORTING va. 29,95 (COUPON: HX10) 15% va. 199,- (COUPON: HX15)
Geldig t/m 15-12-18 of tot zolang de voorraad strekt. Coupon te verzilveren in het winkelmandje

Garantietermijn


Per productgroep verlenen wij de volgende garantie:

Xenon kits
Op alle Xenon kits krijg je twee jaar garantie op de complete kit, zowel op de lampen als op de ballasten/ starters.

Accessoires
Op adapters, bekabeling en ballasten krijg je 2 jaar garantie

Hilox LED kits
Op de Hilox LED kits heb je 18 maanden garantie

 

LET OP: Voordat je een defect product retourneert lees eerst onze xenon troubleshooter pagina of LED troubleshooter pagina

*Een eventuele niet goed geld terug garantie kan enkel geclaimd worden binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen.

Garantieprocedure


Het is altijd vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg daarom altijd de gebruiksaanwijzing en raadpleeg ook de handleiding van je product voor eventuele probleemoplossingen.

Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dien je dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Lees altijd eerst de troubleshooter pagina zodat je zelf kunt testen of je product echt defect is. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing bieden. Wij adviseren je ook graag als je een artikel elders hebt aangeschaft. Volg de volgende stappen als je een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:

1. Meldt binnen de garantietermijn dat het het door jouw bestelde product defect is, dit kun je doen door in te loggen in je account. Wanneer je in jouw account naar de betreffende bestelling gaat heb je de mogelijkheid het product aan te melden voor garantie. Heb je geen account? Dan kun je je garantie hier aanmelden

2. Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen naar ons op.

3. Verpak het garantieartikel deugdelijk voordat je het verstuurt. Graag willen we je vragen om de het pakketje niet met meters tape dicht te plakken, door alleen het nodige aan tape te gebruiken maak je het werk van onze collega's in het magazijn makkelijk én het is ook nog eens milieuvriendelijker.

4. In de garantiezending dient het retour formulier (dat je kunt downloaden vanuit je account) bijgevoegd te worden. Op dit formulier dien je je klacht zo goed mogelijk te omschrijven.

5. Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs/ factuur toe.

6. Bewaar altijd je verzendbewijs zodat je een eventuele vermissing kunt claimen bij de vervoerder.

7. Als wij jouw zending hebben ontvangen onderzoeken wij het probleem en zullen we we met een passende oplossing komen. Dit is in de meeste gevallen binnen 8 werkdagen.

8. Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel garantie van onze algemene Voorwaarden

 

Neem contact met ons op als je niet kunt inloggen.

Uitzonderingen

Uitgesloten van garantie/ retourneren zijn producten:

- Waaraan schade is toegebracht door de klant of derden.
- Aangepaste producten (afknippen van bekabeling of het openen van de behuizingen waarin elektronica of de accu's zitten.)